OT: editor pre web

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Pondělí Únor 21 16:32:56 CET 2000

----- Original Message -----
From: Michal Krause <michal na krause.cz>

> Podle me dost nadejne vypada take Blue Fish (urcite bude na FM), ovsem
> podpora zvyrazneni syntaxe se dodava pomoci widgetu Gtk Editor (nebo
> podobne), coz pry zatim neni moc stabilni a v neposledni rade se mi to
> vubec nepovedlo rozbehat. V binarkach tato podpora neni (nebyla). Jinak
> ale nevypada zle...

zvyrazneni syntaxe mi fungovalo u verze 3.4 (s Gtk Editorem), kdyz jsem
upgradnul na 3.5 tak uz se mi to nepodarilo rozchodit.
Navic mi tropi takove zvlastni kousky, jako treba po 20 minutach prace
naskoci load CPU na 100% a Bluefish se se mnou prestane bavit (zbyde mi jen
kill :-)).
Delali mi to obe verze..... (i bez Gtk Editoru).

Roman