Kpp a FM Well 56 Interni - nelze se pripojit k Inetu

Pondělí Únor 21 23:11:28 CET 2000

On Mon, 21 Feb 2000, Libal Jiri wrote:

> resim nasledujici problem: mam FM Well 56 PC-CZ do ISA
> (100% nejedna o winmodem) s V.90 protokolem a vytacim
> s analogove linky pripojen na COMu 2. Kdyz se chci pripojit
> tak se vytoci cislo zacnou se modemy spiskavat ale asi po 4-5s
> se modemy odpoji. Nedojde vubec na overeni.

Kdyz jsem jednou svuj modem stejne znacky pripojil na dost kvalitni linku,
aby to jelo po 56kbps, tak se s modemem na druhe strane nejak nepohodnul a
delal neco podobneho. Uz nevim presne, co bylo jadrem jejich sporu, ale
nejak jsem to uhadnul z at&v1, a kdyz jsem lehce upravil mnozinu
protokolovych ficur, tak uz se spojily.