Kpp a FM Well 56 Interni - nelze se pripojit k Inetu

Libal Jiri hullik na volny.cz
Pondělí Únor 21 23:45:59 CET 2000

Vaclav Blaha <vblaha na iol.cz> píše v diskusním
příspěvku:38B1A4F0.A6706D na iol.cz...
Well -33,6

> a jede 2. strana na V.90? 4-5 sekund po vytoceni cisla probiha
> spojovani plne v rezii modemu (domlouvaji se na protokolu, kterym
spolu
> budou komunikovat). ja se pripojuji pres V.90 a hlasku CONNECT
> modem haze cca 30 sec po vytoceni cisla. dobre by bylo zkusit pres
> minicom zjistit, co se modemu nelibi.

Zkousel jsem to v miniterminalu (je soucasti kpp) i v minicomu. Modemy
se
bez problemu spiskaji asi po 8-10s a dostanu hlasku Connect. Na druhe
strane
samozrejme je V.90