Instalacia RH 6.1 cez paralelny port (plip)

Marcel Telka marcel na vadium.sk
Úterý Únor 22 09:57:50 CET 2000

Michl Ladislav wrote:

> Nedavno jsem resil podobny problem, distribuce sice byla Debian, ale to je
> snad jedno. Zakladni system jsem tam nacpal z 5ti disket. Mel jsem
> prelozene jadro s podporou nfs a plip, pak stacilo jen primountovat CD na
> druhem stroji a hotovo. Ted jenom nevim jestli ma RH neco jako dselect
> (pekny konzolovy program na vyber balicku "kliknu a je to", no skoro jako
> Woknousy ;)), nebot instalace pomoci rpm --paramcosi bude asi pekny opruz.

Vidim, ze som ostal nepochopeny :-(, takze to skusim preformulovat:

Moja teoria znie: Instalacna disketa RHL 6.1 (bootnet.img) obsahuje
chybu - neda sa instalovat cez plip.
Otazka: Je moja teoria spravna, resp. najde sa niekto, komu sa podarilo
nainstalova RHL 6.1 cez plip (pomocou standardnych inst. diskiet)?

Ahoj

--
Marcel Telka <marcel na vadium.sk>
Vadium s.r.o.