Dotaz Linux-zacatecnika

Martin Pokorný mpokorny na atlas.cz
Úterý Únor 22 11:08:12 CET 2000

Dobry den vsem !

Kdyz jsem videl, jak vsichni sili s Linuxem, tak jsem se rozhodl, ze to
musim taky vyzkouset.
Koupil jsem SuSe 6.3 a dle instalace se zda, ze musi byt instalovan na cisty
disk !?
Respektive ze vymaze stavajici partition disku. Je to vubec mozne ???
Prece jen se mi nechce kupovat novy disk jen proto, abych vyzkousel Linux...

Nemuzu si troufnout to vyzkouset - disk je 27GB, z toho je 18GB zaplneno,
takze
ani zaloha vseho na CD neni prilis elegantni reseni. Pritom se mi nechce
zdat,
ze OS, na ktery vsichni peji ody, neni schopen okupovat stavajici cisty
logicky disk
a vyzaduje re-partition fyzickeho disku. A co se stane, to nemam odvahu
zkouset
(vzhledem k dulezitym datum).

Predem dik

Martin