3Com Etherlink zahada...

BendikR na mod.gov.sk BendikR na mod.gov.sk
Úterý Únor 22 10:44:34 CET 2000

Zdravim,

> Pro vsechny 3Comy plati ze nelze zadavat modulum parametry, moduly si
je
> najdou sami. Pokud se parametry zadaji, sitovky prestnou fungovat.
> Proc je se to tak deje ale nevim. Empiricka zkusenost.

toto sa mi nezda. Mne to funguje...

Niekedy (pri nestandardnom nastaveni IO)
modul kartu (Etherlink III je ISA) nenajde,
treba zadat parametre.

Problem by som skor videl v PnP. Kartu treba
pomocou 3c5x9cfg.exe nastavit na pozadovane IO
a IRQ, potom by mala fungovat...

--bye,
	rado b <Radoslav.Bendik na mod.gov.sk>