Dotaz Linux-zacatecnika

Kodet Jaroslav kodet na nex.tel.cz
Úterý Únor 22 11:19:44 CET 2000

Nechapu proc si jako zacatecnik kupujete nejdrazsi distribuci na ceskem
trhu.
Samozrejme neni pravda, ze chce samostatny disk.
Staci si zapamatovat, ze je treba odstaranit oddily windowsovskym fdiskem
tak,
aby na disku zbylo misto neobsazene zadnym systemem.Pak je potreba
vytvorit nekolik linuxovych oddilu
/boot  	asi tak 2MB
swapovou partisnu asi tak dvounasobek RAM
/	na zbytek disku.
Jo, abych nezapomnel - nevymazte si tim windowsim fdiskem svoje data.

SuSina nepatri k nejpritulnejsim - zacatecnikovi bych spis doporucil
mandrake za 120 KC,
nez Susinu za 3000,- ....

--
Ing. Jaroslav Kodet