Dotaz Linux-zacatecnika

Michl Ladislav xmichl03 na stud.fee.vutbr.cz
Úterý Únor 22 11:45:29 CET 2000

On Tue, 22 Feb 2000, Kodet Jaroslav wrote:

> Staci si zapamatovat, ze je treba odstaranit oddily windowsovskym fdiskem
> tak, aby na disku zbylo misto neobsazene zadnym systemem.Pak je potreba
> vytvorit nekolik linuxovych oddilu
> /boot  	asi tak 2MB
> swapovou partisnu asi tak dvounasobek RAM
> /	na zbytek disku.
> Jo, abych nezapomnel - nevymazte si tim windowsim fdiskem svoje data.

No nevim, ma to byt pro zacatek. Myslim ze by docela stacila jedna
partisna (teda 1 win, 1 linux). Do 2 MB bootu se vlezou tak 4 image
(dobra, treba si nechcetehrat s ruznymi verzemi jadra) a swap dvounasobek
RAM se mi zda trochu moc, pokud nekdo vrazi penize do 27GB disku bude mit
asi vic nez 64 MB RAM, tak na co jeste swap. V nejhorsim se da swapovat do
souboru.

Jinak kdysi jsem videl Partision Magick, umi to soupat s partisnama atak,
myslim, ze pro zacatecnika bude prehlednejsi nez fdisk.

Pěkný den  Laďa.