Dotaz Linux-zacatecnika

Martin Pokorný mpokorny na atlas.cz
Úterý Únor 22 12:22:03 CET 2000

Dekuji za radu. Zkusim jeste na volnem oddilu zrusit file-system a
uvidim, co to udela...

Jinak - SuSe jsem dostal za cca 1800 a to proto, abych mel co
nejmene problemu pri instalaci. Nehodlam se Linuxem zabyvat
profesionalne a do hloubky, ale chci mit zakladni zkusenosti
(alespon prozatim). S Linuxem jsem se setkal asi pred 3 lety,
kdy se kompilovalo jadro pro kazdou HW konfiguraci, cert vi,
co to vubec bylo.

Diky.

Martin

Kodet Jaroslav <kodet na nex.tel.cz> píše v diskusním
příspěvku:91C17573106CD311B95200204840DC70CF8743 na NT010...