Dlouha jmena na NetWare

Marek Antozi pavuk na perzeus.sjf.tuke.sk
Úterý Únor 22 16:36:13 CET 2000

On Mon, 21 Feb 2000, Petr Labaj wrote:

> Nemate nekdo napad, jak pouzit bezna dlouha Linuxova jmena souboru na
> serveru NetWare ?
> Klient NCP to neumi.
> Moznost by byla pouzit na NetWare server NFS, ale zadny free jsem nenasel,
> jenom komercni od Novellu nebo od Puzzle.
> O necem jako je Samba pro NetWare taky nevim.
>
> Nemate prosim nekdo tip ?
>
> Petr Labaj
aky mate netware ?!
lebo na novelli existju take veci ze add name space long a add name space
nfs ....
ale to by ste museli napisat aky mate netware ...

LiNUX - Live free or die
                                                              Contact:
                                                       antozim na tuke.sk
                                                    antozi na sjf.tuke.sk
                  pgp:                finger pavuk na perzeus.sjf.tuke.sk
                      http://perzeus.sjf.tuke.sk/~pavuk/public_pgp.key