Dlouha jmena na NetWare

Petr Labaj labaj na hicomp.cz
Úterý Únor 22 17:38:20 CET 2000

> aky mate netware ?!

Mam NW 5.0. Pripojuju k nemu RedHat 6.0, jadro 2.2.13.
Na NW mam namespace DOS, LONG a NFS.

V konfiguraci NCP mam nastaveno pouzivat namespace NFS,
pokud existuje. Nemam tam pouzivat OS/2. Kdyz jsem to tam pridal
a jadro s modulama prelozil, tak mi system naprosto fatalne zacal
padat (mam tam dost velky disk, takze fsck trva pekne dlouho,
pak zase skoro okamzite lehne, takze ani nestacim vymenit jadro).
Takze ted se aktualne zabyvam zprovoznovanim tohodle systemu :-(
NCP mam jako modul, stejne tak IPX.

Ted skladam nejaky pomocny pocitac a zkusim na neho dat netknutou
distribuci RH 6.0, jak to pojede tam.

Jinak mi to funguje tak, ze dlouha jmena vidim ala DOS (t.j. soubor
"dlohejmeno" vidim jako "dlouhe~1"), vytvorit je z Linuxu nedokazu.

Velmi diky za spolupraci.

Petr Labaj