Cesky tisk - uvaha

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Úterý Únor 22 18:14:46 CET 2000

   From: Petr Olsak <olsak na math.feld.cvut.cz>
   Date: Tue, 22 Feb 2000 15:59:44 +0100

Ahoj,

   > Za správnou cestu vidím naučit _všechny_ aplikace vytvářet PSové kódy s
   > pokynem k sestavení akcentu a písmene zvlášť, pokud takový znak ve fontu
   > neexistuje jako celek. Tak to dělá například TeX. Zřejmě by to šlo
   > vytvořením nějaké standardní knihovny používané programátory pro tiskové
   > rutiny (každá aplikace přece musí generovat PSový kód, takže bych na to
   > očekával nějaké knihovny).

ne, korektní postup je podle mého názoru odnaučit US případně západoevropany
nabubřelosti a v PS Level 4 definovat konečně i další encoding vektory a mezi
nimi i ISOLatin2Encoding (nebo ještě lépe UnicodeEncoding) a rozšířit
standardní sadu fontů a teprve potom upravovat aplikace. Tebou navrhovaný
postup pomůže nám (ale pouze v něčem, nebude fungovat cut& past - viz jiný
mail), ale ne všem. PS je stejně jako PDF navržen pouze s ohledem na US
resp. IL1 a to je škoda... Čekal jsem od PS Level 3 podstatnou změnu, ale
nepřišla :-(
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz