Cesky tisk - uvaha

Úterý Únor 22 21:45:38 CET 2000

On Tue, 22 Feb 2000, Petr Olsak wrote:

> licencí k fontům vám proto downloadování do PSových výstupů určených pro
> další uživatele nepovolí a volné licence ke kvalitním PostScriptovým
> fontům umějícím češtinu myslím neexistují.

Fonty v GS 6.0 neco jako volnou licenci maji...

% See the file PUBLIC (Aladdin Free Public License) for license conditions.
% As a special exception, permission is granted to include this font
% program in a Postscript or PDF file that consists of a document that
% contains text to be displayed or printed using this font, regardless
% of the conditions or license applying to the document itself.

a ceske znaky v nich jsou (nekontroloval jsem to detailne, ale rekl
bych, ze aspon pismena jsou vsechna).

On 22 Feb 2000, Cejka Rudolf wrote:

> Podivejte se na X Print Extension / libXp a X Print Server / Xprt
> - treba hledate prave toto.

Ne, ze by to nakonec vetsinou nebyl jen rafinovany zpusob, jak vyrobit
soubor v Postscriptu, ktery je prakticky isomorfni se sekvenci volani
Xlibu. :)

On 22 Feb 2000, Pavel Janik ml. wrote:

> ne, korektní postup je podle mého názoru odnaučit US případně západoevropany
> nabubřelosti a v PS Level 4 definovat konečně i další encoding vektory a mezi

Myslim, ze jakykoli postup, ktery od nekoho chce, aby prestal byt
nabubrely, je odsouzen k nezdaru...aspon do te doby, nez se CR stane
nejbohatsi a nejmocnejsi supervelmoci. :)