instalace RH6.1 pres FTP

Mueller Tomas Tomas.Mueller na cnb.cz
Středa Únor 23 08:47:43 CET 2000

Prosim vas, ten "image RH6.1cz" na vasem vnitrnim ftp serveru jste vyrobili
jak? Z distribuce na cdromu nebo zmirrorovanim distribuce z nejakeho ftp
serveru, napr. ze zmineneho ftp://ftp.linux.cz?

Abych vyloucil problemy se spojenim, zkusil jsem si take podobne jako kdysi
u 6.0 zmirrorovat patricny adresar z ftp://ftp.linux.cz k sobe, ale
nepomohlo to.

Nicmene jsem moc rad, ze to nejak jde.

      Ano. Nekolikrat. Obcas tu neco zkousime (na _dost_ slabych strojich,