instalace RH6.1 pres FTP

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Únor 23 10:43:41 CET 2000

> Prosim vas, ten "image RH6.1cz" na vasem vnitrnim ftp serveru jste vyrobili
> jak? Z distribuce na cdromu nebo zmirrorovanim distribuce z nejakeho ftp
> serveru, napr. ze zmineneho ftp://ftp.linux.cz?

Je to kopie image z ftp.fi.muni.cz/pub/linux ....

Konkretne ten soubor ma 681265152 B, datum (asi stazeni) 27.10.99 a
md5sum je :
fdda789e735b38cc253b15106f43a67e redhat-6.1cz-final.img

Stahnul jsem ji na fw, kopie sla na vypalovacku -> medium. Original
zustal na fw a ted ho muzu mount-nout do adresare, zpristupneneho
pres ftp. Vyhodou je, ze muzu v CD-ROMce soucasne sdilet neco jineho,
nevyhodou je zabrane misto na disku (ale to se da prezit).

> Abych vyloucil problemy se spojenim, zkusil jsem si take podobne jako kdysi
> u 6.0 zmirrorovat patricny adresar z ftp://ftp.linux.cz k sobe, ale
> nepomohlo to.

Jeste me napada (mozna je to hloupost), neni nejaky problem s
DNSkou ? Ja po spatnych zkusenostech radsi zadam adresu stroje jako
IP.

> Nicmene jsem moc rad, ze to nejak jde.

Ja taky. Dost casto se to hodi.
Miroslav BENES