instalace RH6.1 pres FTP

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Únor 23 11:48:34 CET 2000

> 	[TM]  Jak se z toho souboru .img udela cdrom to bych celkem chapal,
> ale jak z nej udelam adresar resp.strom na harddisku, to jaksi nevim. Prosim
> vas, jde to nejak? Nebo, ze by jste mel na tom ftp serveru ten jednem velky
> .img soubor a z nej to nejak instaloval?

mount <jmeno_IMG_souboru> <adresar_kde_se_objevi_obsah> -o loop

Jeste by se melo davat '-t iso9660', ale chodi to i bez nej.

> 	[TM]  Zkousel jsem zadat ftp server i IP adresou. V DNS ale problem
> asi nebude, protoze to by si z adresare RedHat/base v prvni fazi bez
> problemu nestahl hdlist a stage2.img.

My tu mame trosku hokej se jmeny / adresami a mam dojem, ze to na
zacatku slo, ale pak nechtelo obnovit spojeni. Kdyz zadavam IP, jde
to vzdycky.

> 	[TM]  Presne tak. Dejme tomu, ze mam treba hejno padesati tucnaku a
> prece nemusim mit u kazdyho z nich cdrom. Je prece mnohem primovejsi prijit,
> vyndat z kapsy jedinou disketu a jedem...

No sice jich tu nemam tolik, ale tenhle postup je mi taky sympaticky.
Hlavne kdyz to chci nacpat do krabicky, kde se sotva vejde hdd a fdd,
kde neni sekundarni IDE a disk se s nicim nesnese.

> Sice by se mi jeste libilo,
> kdybych vedel jak to cele jeste vice zautomatizovat a udelat si to tak abych
> jen prisel, bootnul z diskety a uz ani nic netukal.Tzn. adresy z bootpd
> serveru resp. dhcp serveru, a pak odnekud moji konfiguraci. Urcite to nejak
> jde, akorat jsem jeste nikde nenasel trknuti jak na to.

A co kickstart ? Neznam to z vlastni zkusenosti, ale neco takovehoto
IMHO resi.

> Zatim ziju v domeni,
> ze se vsichni zabyvaj spis tim cdckem.

 ... a ftp-kem :-)