havarie pri instalaci

Mirek Tichy tichy na exp.alfatel.cz
Středa Únor 23 11:46:03 CET 2000

Pratele,
chci varovat ty stejne lehkomyslne jako jsem byl ja.
Doma pouzivam W95 a spoustu aplikaci, her atd. Vcera jsem si pripojil
dalsi HDD, ze si nainstaluji cvicny Linux RH 6.1 cz .
Hned na zacatku instalace pred obvyklou tvorbou partitions me varoval,
ze mam malo pameti (32 MB) a ze potrebuje okamzite swap partition.
Potvrdil jsem, ze ji muze vytvorit, tak si naformatoval maly kousek na
zacatku meho primarniho disku ! Stacilo to tak akorat na zniceni puvodni
FAT a tedy i 1 GB OS, aplikaci, her a dokumentu.

Doufam, ze to byla moje chyba a mohu zustat priznivcem Linuxu.

Mirek Tichy