Prirucka pro programovani pro X Windows

Ing. Miloslav Ponkrác ponkrac na peregrius.cz
Středa Únor 23 16:07:04 CET 2000

Dekuji za jasne a nazorne vysvetleni.

Nejde mi o to, kreslit okenka, apod. Nepotrebuji ted momentalne zadnou
aplikaci pod X napsat. Chci jenom pochopit, co se tam (programatorsky) deje.
Je mi jasne, ze vyssi uroven typu menu, posuvniky apod. jsou zalezitosti
okenniho manazeru.

A vubec, existuje nejaky standard v X pro praci s menu apod. Je vubec mozne
napsat aplikaci tak, aby mi pracovala zaroven pod nekolika manazery?

Miloslav Ponkrac

++ Raději bych se věnoval čistému X Windows. Představuji si to tak, že
++ mohu použít funkce různých nadstaveb, jako je GNOME, KDE, apod. a
++ napsat to jenom pro určitou z nich. A nebo to napsat univerzálně (byť
++ složitěji) obecně pro X přímo. Možná je to blbost, to jsou jenom mé
++ dohady, a třeba je to jinak.