Prirucka pro programovani pro X Windows

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Středa Únor 23 17:00:20 CET 2000

ponkrac na peregrius.cz (Ing. Miloslav Ponkrác) wrote:
> Dekuji za jasne a nazorne vysvetleni.
>
> Nejde mi o to, kreslit okenka, apod. Nepotrebuji ted momentalne zadnou
> aplikaci pod X napsat. Chci jenom pochopit, co se tam (programatorsky) deje.
> Je mi jasne, ze vyssi uroven typu menu, posuvniky apod. jsou zalezitosti
> okenniho manazeru.
>
> A vubec, existuje nejaky standard v X pro praci s menu apod. Je vubec mozne
> napsat aplikaci tak, aby mi pracovala zaroven pod nekolika manazery?

Samozrejme asi kazda co je slusne napsana (tim mam na mysli, ze chodi)

Vy jste jeste nikdy nespoustel aplikaci pro athenu, motif, GTK a jine spoustet
treba pod KDE nebo obracene (urcite pouzivate Netscape N nebo ne?) Jde jen o to
ze nebudou mit stejne look-and-feel, nebude fungovat (nebo spatne) schranka atd.

Mila Kuchta