Spadla konzole

Tomáš Janovský tomogo na pokrok.cz
Středa Únor 23 16:51:33 CET 2000

Na mem RH 6.1 je:
1. ATI Rage
2. pouzivam MACH 64
3. mam spustene X-y (KDE) a v nich vmware 1.1.1

po vypnuti vmware jako fullscreen se mi zmeni obraz (posune se v xwindow do
prava)
po vypnuti xwindow, nebo prepnuti na jinou konzoli mi zacne blikat kontrolka
monitoru,
ktera ohlasuje frekvence mimo rosah. Pokud mi pri tom nezatuhne klavesnice
muzu se vratit do xwindow a pokracovat (s posunutym obrazem do prava) dale.
Ale v kazdem pripade pri prechodu do tx modu (pri vypnuti xwindow, nebo pri
prepnuti do jine konzole) opet monitor oznami frekvence mimo rosah.