Embedded PC

sKIm xspace03 na fest.stud.fee.vutbr.cz
Středa Únor 23 17:28:20 CET 2000

> Ahoj,
>
>     mel bych dotaz - nemam s tim prilis zkusenosti a proto omluvte
> pripadne nepresne vyjadrovani. Potreboval bych zjistit neco otech malych
> integrovanych  "embedded" PC (mala krabicka - na desce je integrovana
> zvukovka, ethernet a ma to flash 1-16MB FLASH ROM,  /keyword pc104/).
> Zajimaly by me zarizeni, se kterymi by mel nekdo nejake zkusenosti - tj
> podpora site+audio na linuxu.
> Muzete me trochu nakopnout spravnym smerem??

Na internetu se touto problematikou zabyva celkem dost hodne lidi.
stranky jsou pocinaje http://www.linuxce.org - kde je celkove shrnuti pro
hendheldy
az po PC 104 , palmtopy a potom specialne upravene linuxy pro ruzne
procesory (napr ATMEL)

celkem dobra vychozi stranka je na
http://www.linux.org/projects/ports.html

nebo
http://www.geocities.com/TheTropics/7696/embedsys.html

a dalsi je toho strasne moc a v ruznych stadiich funkcnosti
rozhodne dost pro labuzniky

s pozdravem

Michal Spacek student fee VUT Brno 	Debian user, TeX user
   e-mail: xspace03 na stud.fee.vutbr.cz   www.purk.skm.vutbr.cz/~spacek4
   ICQ: 21576402                        bob.purk.skm.vutbr.cz/~mike
					www.stud.fee.vutbr.cz/~xspace03