Prirucka pro programovani pro X Windows

Ing. Miloslav Ponkrác ponkrac na peregrius.cz
Středa Únor 23 19:51:42 CET 2000

++ A vubec, existuje nejaky standard v X pro praci s menu apod. Je vubec
mozne
++ napsat aplikaci tak, aby mi pracovala zaroven pod nekolika manazery?

>Samozrejme asi kazda co je slusne napsana (tim mam na mysli, ze chodi)

>Vy jste jeste nikdy nespoustel aplikaci pro athenu, motif, GTK a jine
spoustet
>treba pod KDE nebo obracene (urcite pouzivate Netscape N nebo ne?) Jde jen
o to
>ze nebudou mit stejne look-and-feel, nebude fungovat (nebo spatne) schranka
atd.

>Mila Kuchta

Samozrejme, ze videl. Ale rad bych vedel, nakolik je potreba orezat program,
aby to bylo mozne. To znamena, ze mohu pouzivat menu, titulek do okna,
posuvniky apod. nezavisle na okennim manageru. Prace se schrankou, a jine
veci jsou zase na manageru prilis zavisle.

Miloslav Ponkrac