Prirucka pro programovani pro X Windows

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Středa Únor 23 21:14:08 CET 2000

ponkrac na peregrius.cz (Ing. Miloslav Ponkrác) wrote:
> ++ A vubec, existuje nejaky standard v X pro praci s menu apod. Je vubec
> mozne
> ++ napsat aplikaci tak, aby mi pracovala zaroven pod nekolika manazery?

> spoustet
> o to
> atd.

> Samozrejme, ze videl. Ale rad bych vedel, nakolik je potreba orezat program,
> aby to bylo mozne. To znamena, ze mohu pouzivat menu, titulek do okna,
> posuvniky apod. nezavisle na okennim manageru. Prace se schrankou, a jine
> veci jsou zase na manageru prilis zavisle.

> [...]

Nic orezavat nemusite. Proste si vyberete widget set pro ktery chcete
programovat a pak uz jen koukate jak to vypada, co funguje a co ne. Vezte ze
vetsina veci fungovat bude. Do dnesni doby bylo zvykem velke programy delat pro
Motif. Jeho vyhoda je ze nevypada spatne (jako treba athena) a zadne prostredi
s ni nema vetsi problemy.

Mila Kuchta