Prirucka pro programovani pro X Windows

Ing. Miloslav Ponkrác ponkrac na peregrius.cz
Středa Únor 23 19:49:22 CET 2000

Takze kdyz to shrnu. Existuje X-Server, dale "widget sets", které jsou pro
všechny okenní manazery spolecne, a staraji se o zobrazovani menu, titulku a
podobne. Respektive widgets nemusi byt spolecne, ale maji stejne rozhrani
pro komunikaci. A programovani pod X je vlastne volani techto widgets? A jak
pisu programem primo do okna, to asi volam funkce X-Windows primo, nebo ne?

Miloslav Ponkrac

++Je mi jasne, ze vyssi uroven typu menu, posuvniky apod. jsou zalezitosti
++okenniho manazeru.
>Nikoliv wokeniho manazeru, ale prislusneho "widget set", coz
>je knihovna. Windowmanagery se staraji o umistovani oken, jejich dekoraci a
podobne.