Tisk na Linuxu

Michl Ladislav xmichl03 na stud.fee.vutbr.cz
Středa Únor 23 22:16:30 CET 2000

On Wed, 23 Feb 2000, Ondřej Macek wrote:

> Zdravím

taktez...

> Vlastním tiskárnu Mannesmann Tally MT 290. Pod Windows jsem nastavoval
> Generic IBM Graphics Printer (nebo tak něco). Poradil by mi někdo
> jak ji rozchodit pod Linuxem?

Vlastnim totez. Pokud ji chcete pouzivat jako lineprinter, zadny problem
neni. Tisk postscriptu jsem vzal z lednovych linuxovych novin z clanku
pana Olsaka. Tiskarnu je treba nastavit jako epson a vrazit ji rozliseni
60x72 nebo 120x72, nic jineho se mi z ni nepodarilo dostat. Drobny problem
je sekvence ESC T (musel bych se doma podivat jestli je to fakt zrovna
tohle), ktere tiskarna nerozumi, vytiskne T a posune papir, coz obvykle
zpusobi nedotisknuti strany. Reseni by bylo to odfiltrovat.
  |  |            |  | __               |  |     Ladislav Michl
  |  |  .---.-..--.  ||__|.-----..-----.|  |.-.  Ladislav.Michl na seznam.cz

PS: Woknousy pro ni maji promo driver.