upgrade redHat5.1 -> 6.1 a problem s databazou rpm

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Středa Únor 23 22:14:08 CET 2000

On Wed, 23 Feb 2000, David Celjuska wrote:

> [...]
> ale bezi tam dost vela roznych sluzieb (RAIDovnanie diskov,
> zaloha na pasku, www server, samba, informacny system,
> zalohovanie, firewall, ...) a ja by som rad urobil
> upgrade systemu na redHat6.1.
> Ako to spravit co najjednoduchsie a aby som potom nemal
> problem s tym, ze by som musel vsetky tieto sluzby konfigurovat  a
> nastavovat ...?

> Predstavol by som si to tak, ze stiahnem instalacky
> redHat6.1 a pri instalacii zvolim upgrade. Ale zachova mi takyto
> upgrade vsetky konfiguraky a etc/rc.d/inittab a proste vsetky tieto

No jen aby jste se nespalil. Pokud Vam na tom bezi ostry system kde
si nemuzete dovolit velky vypadek, doporucoval bych udelat si kopii
na jine PC a tam ten upgrade nacvicit. Osobne se mi treba nepodarilo
prejit s raidem z RH4.2 na RH6.1 , dalsi problemy muzou nasledovat.

> A navyse je tu taky problem, ze cela databaza rpm-iek je fuc
> (to si vsak vobec neviem predstavit ako sa mohla vyparit)
> teda adresar /var/lib/rpm je uplne prazdny. Takze vobec nie je prehlad
> ake baliky su v systemem vobec nainstalovane. Ako sa k tomu bude
> spravat ten "update redhat"? Pojde to vobec?

Myslim ze za techle okolnosti by jste mel jednodussi na jinem PC
rozbehnout 6.1 novy vse nastavit aby to chodilo a pak jen prenest data
a to cele prelejt na puvodni PC. Teda pokud to volne PC mate.