dip jenom jako root?

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Čtvrtek Únor 24 11:13:46 CET 2000

Dobrý den,

nainstalovala jsem nejnovější Slackware a nepodařilo se mi donutit dip,
aby se choval jako předtím. Mám script pro připojení na náš rektorátní
server a
v /etc/resolv.conf mám naše rektorátní nameservery. Kdyz pustím dip s
tím scriptem jako root, je všechno v pořádku; spojení se naváža, dns
pracuje. Když ale pustím dip s tím samým scriptem jako obyčejný kmán,
tak se sice spojení naváže, ale dns nefunguje -- nslookup hlásí, že
nemůže najít nameservery. Tuhle hlášku vyplivne okamžitě, takže zjevně
ani nehledá. Poradíte mi někdo, co s tím.

Hanka
--
Hana Skoumalova     Institute of Theoretical & Computational Linguistics
                                                      Charles University