Linux & Oracle & WebDB - problem pri instalaci WebDB

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pátek Únor 25 07:30:02 CET 2000

Dobry den,

Milan Sorm wrote:

> Instaloval jste ten novy patch od Oracle (no on uz zase neni tak novy), co
> roste primo na technetu ? Nekde jsem cetl, ze bez nej WebDB nainstalovat
> nejde. Ja nedokazu WebDB pro Linux z technetu ani stahnout (Netscape mi to
> porad vraci jako znaky a ne jako soubor), ale pod WinNT do do Oraclu slo.

Staci dat v Netscapu na odkazu prave tlacitko a vybrat ze
vznikleho menu 'Save link as...' a je to. Prnejhorsim, kdyz jsem
na to zapomnel, tak jsem to delal tak, ze jsem si proste soubor
takhle dotahl a pak jsem v menu File zvolil polozku Save as...
Vetsinou to bylo OK.

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72