Cesky tisk - uvaha (dlouhe)

Čtvrtek Únor 24 22:19:24 CET 2000

On Thu, 24 Feb 2000, Ing. Miloslav Ponkrác wrote:

> MP+ Me na Linuxu
> MP+ mrzi jedna vec, ze vznikaji standardy ostošest na vsechno mozne, ale na
> MP+ zakladni veci standardy nejsou. Proc?
>
> PK+Tak nejaky vymyslete. Co vam brani?
>
> Prominte, ale chce se mi rici neco hodne sprosteho. Copak nechapete, ze
> situace v cestine je prave takova, jaka je, protoze si _leckdo_ vymysli
> standardy, ktere dodrzuje jen on sam, pripadne mala hrstka vernych?

Tak moment. Vyse pisete, ze zadne nejsou. Tady ze jsou, ale ze je jich moc
a nikdo je nedodrzuje.

> A _nikdo_ neda dohromady uplny komplexni standard resici vsechny zakladni
> aspekty lokalizace pro Unix.

Aha. Takze nikdo zadny standard nemuze nikdy vymyslet, ergo zadny nikdy
nebude existovat. Leda by snad spadnul z nebes. :)

> A ten nekdo musi mit take silu dobry standard prosadit trochu
> globalneji. A ze standard lokalizace by mel resit trochu vic, nez
> jenom tisky.

Tak pred chvili to byl nikdo a ted je to zas nekdo. Ted uz tomu vubec
nerozumim. :)

No a kdyz jsem to tak pekne strhal, tak abych taky napsal neco
konstruktivniho. Zkusim rict jinak, na co jsem narazel. Kdyz mate dojem,
ze neco neni nebo je spatne, tak udelejte sam neco pro to, aby to
bylo dobre, bud vlastnima rukama, nebo motivujte nekoho jineho, financne
ci jinak. Pokud ani jedno z toho neudelate, tak si nestezujte.