hda1: nepripustny argument

Martin Sebela ms na selfnet.cz
Pátek Únor 25 14:36:26 CET 2000

Zdravim!

potrebuji poradit. Moji distribuci ReadHat 6.1 cz jsem spoustel pomoci
bootovaci diskety. Bouzel jsem ji nestastnou nahodou smazal. Tak jsem
spustil instalaci, ze si udelam nvou spousteci disketu. Po vybrani pouze
aktulalizace (nechtel jsem nic menit, pouze udelat spouteci disketu) mne
vypsal hlasku "Error mountins etx2 filesystem on hda1 : nepripustny
argument.". Potom se instalace sekla s vypisem, ze hleda RedHat distribuci.

Nevite nekdo co tahle hlaska znamena?
Jak se da jinak udelat spusteci disketa (proc tak neni rovnou bootimage)?
Da se alespon nejak nouzove na ten disk dostat, potrebuji hlavne zkopirovat
asi 3 mesice prace?

Za vsechny odpovedi predem diky

Martin Sebela

--