Kernel activity LED

Veros Kaplan xkaplan na informatics.muni.cz
Pátek Únor 25 18:34:37 CET 2000

Krasne rano preji,

zkoumal jsem zdrojaky jadra a nasel jsem tam cosi o CONFIG_LEDS_CPU.
Je-li nastavena, tak na nekterych architekturach je mozne, aby kernel
svitil LEDkou, kdyz se neco deje (probiha, ci neprobiha idle-task).
Protoze tu mam pocitac, ktery ma jednu programovatelnou diodu navic,
chtel jsem to upravit a pouzit pro neho.

Nic jsem nenasel ani ve svych zdrojacich (2.2.12), ani pomoci hledani na
lsd.linux.cz. Nevite nekdo, kde se da dohledat informace o tom, kde
se tento kod vyskytuje? Pripadne do ktereho mista vlozit magickou funkci
na rozsveceni a zhasinani LED diody?

Ja vim, ze jde o srandicku, ale je mi lito tu LEDku nechat jen tak
svitit bez uzitku. Pripadne mate nekdo nejaky napad, k cemu ji lepe
vyuzit? :-)

S pozdravem

Veros
--
Veros Kaplan <xkaplan na informatics.muni.cz>    http://www.fi.muni.cz/~xkaplan/
ISO-8859-2 compatible                           ministerstvo medvedich sluzeb