s kppp nejdou spostet programy

Milos Prudek prudek na nembv.cz
Pondělí Únor 28 16:10:59 CET 2000

> spoustet zadne programy. Po pripojeni na inet pres kppp se mi nepodari
> spustit zadny program v KDE. Kdyz si prohlednu vypis v konzoli tak je

Kppp v KDE 1.x je chybne. Probehla tady o tom diskuse. Mate nasledujici
moznosti:
- nepouzivat kppp a pripojit se primym volanim pppd.
- pockat na dokonceni KDE2.
- pouzivat KDE2 beta (rpm najdete na ftp://nebsllc.com)
- zkusit stahnout a zkompilovat novejsi verzi kppp
- otevrit si vsechny potrebne programy PRED spustenim internetu. V
netscapu vypnout Javu, ktera je nejcastejsi pricinou jeho zhrouceni
(protoze novy netscape nespustite, dokud bezi internet)

> nashle a diky za pomoc

Neni zac. Bohuzel jste narazil na asi jediny skutecny problem stavajici
verze KDE.

--
Milos Prudek