Jak zjistit, kde je pocitac

Sobota Únor 26 17:45:06 CET 2000

Petr Snajdr (snajdr na firma.seznam.cz) wrote:
:
: > moje (pmoje na scova.vabo.cz) wrote:
: > : Jak zjistit ve kterem state je pocitac, pokud znam pouze jeho IP adresu.
: > : Nejde o to jak zjistit TLD, ale kde ten pocitac skutecne je.
: >
: > To udelat nelze.
:
: S patricnou databazi ano. Videl jsem program, ktery
: se jmenuje VisualRoute. Hacek je v tom, ze je to
: pro MS Windows a take to, ze je shareware.
: Umi vsak nakreslit mapu sveta, jednotlivych statu a
: pak na ji vyznacit cestu paketu od zdroje
: az k cili. Hlavne v nekolika poslednich hopech
: to bued hruby odhad, ale pro zajimavost to staci :)

Pokud pod pojmem hruby odhad je mysleno ze to muze klidne ukazat take druhy
konec sveta, pak souhlasim. Jinak trvat na tom ze to udelat nelze.

Leos Bitto