Jak zjistit, kde je pocitac

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Sobota Únor 26 19:13:40 CET 2000

> Petr Snajdr (snajdr na firma.seznam.cz) wrote:
> :
> : > moje (pmoje na scova.vabo.cz) wrote:
> : > : Jak zjistit ve kterem state je pocitac, pokud znam pouze jeho IP adresu.
> : > : Nejde o to jak zjistit TLD, ale kde ten pocitac skutecne je.
> : >
> : > To udelat nelze.
> :
> : S patricnou databazi ano. Videl jsem program, ktery
> : se jmenuje VisualRoute. Hacek je v tom, ze je to
> : pro MS Windows a take to, ze je shareware.
> : Umi vsak nakreslit mapu sveta, jednotlivych statu a
> [...]

Problem je asi ve vytvoreni te databaze.  S druhym koncem sveta je to mozne pokud
nejaky AS bude treba rozprostren po cele planete jako Internet sam :). To se vyloucit asi neda
a za predpokladu, ze to neni vgeograficke databazi pak ... smula. Nicmene minimalne teoreticky
to resitelne je ;-)) a uspokojive to fungovat muze i s relativne neprilis velkou geografickou DB.

S pozdravem
    Petr Snajdr