TNT2 na Quake 2

Peter Hanusiak hanusiak na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Neděle Únor 27 15:28:13 CET 2000


Dival som sa do archivu konfery a zatial tu nikto neriesil problem
s Quake 2 na TNT2 kartach s podporou OpenGL. Ja mam nainstalovany
GLX server presne ten co doporucuju na www.lokigames.com pre Quake 3 
a bezi to v pohode. Avsak ked skusam Quake II tam to nejde.

Vuskusal som najprv tu ich libMesaGL.so.2.6  (co bola v Quake II)
a potom aj osvedcenu z Quake III a stale to neslo.

Ked som dal v Quake II OpenGl GLX tak pisal
Installation
------- Loading ref_glx.so -------
ref_gl version: GL 0.01
R_SetMode() - CDS not allowed with this driver
Initializing OpenGL display
...setting mode 3: 640 480
Error couldn't open the X display
ref_gl::R_SetMode() - invalid mode
Initializing OpenGL display
...setting mode 3: 640 480
Error couldn't open the X display
ref_gl::R_SetMode() - could not revert to safe mode
ref_gl::R_Init() - could not R_SetMode()

a potom isiel na SVGA.

Ked som dal Mesa 3-D glx pisal
------- Loading ref_glx.so -------
ref_gl version: GL 0.01
libglide2x.so: cannot open shared object file: No such file or directory
ref_gl::R_Init() - could not load "libMesaGL.so.2" 

Toto mi pripada ako 3dfx, co nie je moj pripad.

Vie niekto ako na to, lebo software rendering je dost o nicom.

		DIk

				Hanus
 


Další informace o konferenci Linux