TNT2 na Quake 2

Pavel Hanak hanak na brailcom.cz
Pondělí Únor 28 23:57:02 CET 2000


>>>>> "PH" == Peter Hanusiak <hanusiak na redbull.dcs.fmph.uniba.sk> pise:

    PH: Dival som sa do archivu konfery a zatial tu nikto neriesil
    PH: problem s Quake 2 na TNT2 kartach s podporou OpenGL. Ja mam
    PH: nainstalovany GLX server presne ten co doporucuju na
    PH: www.lokigames.com pre Quake 3 a bezi to v pohode. Avsak ked
    PH: skusam Quake II tam to nejde.

    PH: Vuskusal som najprv tu ich libMesaGL.so.2.6 (co bola v Quake II)
    PH: a potom aj osvedcenu z Quake III a stale to neslo.

S tim balikem Riva-X-GLX-1.0-glibc-i386.tar.gz, ktery je doporucovan na
www.lokigames.com mi Quake2 na TNT2 funguje. Ten X server je s GLX
slinkovany staticky, takze je treba pripadne vypustit z XF86Config radky

  Section "Module"
     Load "glx.so"
  EndSection

Pri kontrole pomoci "xdpyinfo | grep -i glx" by se melo vypsat "GLX".
Ve vyse zminovanem baliku jsou take soubory libGL.so*.

Pokud byste mel tyto soubory napr. v adresari /usr/lib/games/quake2, pak
by mel Quake2 fungovat, spustite-li ho prikazem:

quake2 +set vid_ref glx +set gl_driver /usr/lib/games/quake2/libGL.so

S pozdravem

-- 
Pavel Hanak
Brailcom, o.p.s.


Další informace o konferenci Linux