TNT2 na Quake 2
Pavel Hanak
hanak na brailcom.cz
Pondělí Únor 28 23:57:02 CET 2000
>>>>> "PH" == Peter Hanusiak <hanusiak na redbull.dcs.fmph.uniba.sk> pise:
PH: Dival som sa do archivu konfery a zatial tu nikto neriesil
PH: problem s Quake 2 na TNT2 kartach s podporou OpenGL. Ja mam
PH: nainstalovany GLX server presne ten co doporucuju na
PH: www.lokigames.com pre Quake 3 a bezi to v pohode. Avsak ked
PH: skusam Quake II tam to nejde.
PH: Vuskusal som najprv tu ich libMesaGL.so.2.6 (co bola v Quake II)
PH: a potom aj osvedcenu z Quake III a stale to neslo.
S tim balikem Riva-X-GLX-1.0-glibc-i386.tar.gz, ktery je doporucovan na
www.lokigames.com mi Quake2 na TNT2 funguje. Ten X server je s GLX
slinkovany staticky, takze je treba pripadne vypustit z XF86Config radky
Section "Module"
Load "glx.so"
EndSection
Pri kontrole pomoci "xdpyinfo | grep -i glx" by se melo vypsat "GLX".
Ve vyse zminovanem baliku jsou take soubory libGL.so*.
Pokud byste mel tyto soubory napr. v adresari /usr/lib/games/quake2, pak
by mel Quake2 fungovat, spustite-li ho prikazem:
quake2 +set vid_ref glx +set gl_driver /usr/lib/games/quake2/libGL.so
S pozdravem
--
Pavel Hanak
Brailcom, o.p.s.
Další informace o konferenci Linux