Budite na pravom mestu ...

MESTO Pozivnica ad+slanjem_maila_na_ovu_adresu_necete_dobiti_odgovor na mesto.co.yu
Pondělí Únor 28 01:53:45 CET 2000

                        nebojsha mesto

        Ovim putem vas pozivamo da posetite site MESTO koji je zamisljen kao urbano 'mesto' na Internetu gde ce prevashodno biti predstavljani radovi domacih autora iz najrazlicitijih oblasti ljudskog stvaralastva. Vazno je istaci da je nebitno jesu li autori afirmisani ili ne bitan je sam kvalitet njihovih radova.Ako se i Vi bavite necim kreativnim bilo uz pomoc kompjutera ili ne voleli bismo da budete uvrsteni na MESTU. Dovoljno je da URL vaseg sitea ili neku od vasih kreacija (sliku, kompoziciju, tekst, ...) posaljete na mail radovi na mesto.co.yu .
        Takodje ako imate neki predlog u vezi saradnje ili poboljsanja bilo kog aspekta sitea mi smo otvoreni za bilo koju vrstu saradnje ili sugestije.

        Mozemo vam takodje ponuditi chatove, diskusije, Web mail i jos mnogo, mnogo toga sto cete naci na MESTU.

        URL sitea je http://www.mesto.co.yu ,a sva vasa pitanja mozete uputiti na e-mail office na mesto.co.yu .

        Ovo nije mailing lista tako da se slicne poruke ovog tipa sa MESTA na vas e-mail nece slati. Ako zelite da dobijate informacije u vezi MESTA i nekih drugih sadrzaja prijavite se na Web mail servis MESTA.