Cteni dat z vyrovnavaci pameti tarfleX

Hroza Pavel pavel.hroza na grupoantolin.es
Pondělí Únor 28 09:35:03 CET 2000

nedávno (v patek) jsem mluvil s firmou tartek a dotazovali se na vyuzivani
unixu v nasi firme - ze pry chystaji unix verze tardatu (program pro
stahovani a vyhodnocovani dat z ustredny). Mluvil jsem s panem Boreckym nebo
Zdrazilkem - jeden z nich, mam pocit, ze pan Borecky, delal prenos tarflex
-> tardat, takze by mohl pomoci. Jsou velice vstricni (aspon na nas, jako na
zakaznika :-)))

Telefon je +420-5-43 24 04 02
e-mail tartek na atlas.cz

Mnoho stesti

Pavel

Pavel Hroza
Grupo Antolin Bohemia a.s. - Informatics
Tel: +420-48-242 80 30
Fax:+420-48-514 36 47