MARS a sdileni souboru

Radek Andrs radek na interdata.cz
Pondělí Únor 28 09:43:17 CET 2000

Ahoj lidi,

mam takovy velky problem, v ACCESSu je napsan program (nejake skladove
hospodarstvi+objednavky .. atd). Cele to bezi na siti, kde je hlavnim
serverem Linux s MARSem a vse je OK do te doby, nez mi do te databaze
pristoupi vic lidi nájednou, pak cely MARS zhavaruje.

Vedel byste nekdo co s tim ?

Driv to bezelo na NOVELLu 3.12 a bylo to OK
- musel jsem ale zadat (jinak byl ten samy problem):
        set maximum record locks per connection=6000
        set maximum record locks=100000

Tj. jde neco podobneho zadat i tomu MARSu?

Neebo jestli by to vyresil treba prechod na SAMBU.

Diky
Radek Andrs