Pripojeni pres Worldonline

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pondělí Únor 28 09:56:51 CET 2000

> Dobry den!
>
>     Pripojujete se nekdo do Inetu pres Worldonline (poskytuje I2000
> zdarma)?
> Ja jsem to zkousel pres dip (tak jako doposud na vsechny jine providery)
> pohorel jsem. Vubec to po me nechce jmeno, heslo a tak.
>     Komu to funguje a jak to dela? ;-)
Už jsem k nim par (slovy dva) linuxu připojoval, ale to se ještě jmenovali
czcom :-)

Chtělo by to blíž specifikovat, kde je problém. Nepamatuji si, co přesně
znamená dip. Já jsem narazil na na dva zádrhely. Při prvním připojování jsem
musel odhalit, že používají autentizaci PAP, potom mi to jejich "odborník"
potvrdil ("jo něco takového tam bude"), do té doby vůbec netušili, na co se jich
ptám, protože: to ve Windows přece bez problémů funguje.

Druhy problém jsem mel při připojování pomoci diald, kde jsem musel do podmínek
ppp dopsat volbu noipdefault (pro cesnet mi to stačilo pouze v rámci
nastaveni diald)

Pavel

E-Mail: Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
Date: 28-Feb-2000