Pripojeni pres Worldonline

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Pondělí Únor 28 10:31:29 CET 2000

Pavel Lisy wrote:

> Chtělo by to blíž specifikovat, kde je problém. Nepamatuji si, co přesně
> znamená dip. Já jsem narazil na na dva zádrhely. Při prvním připojování jsem

Dip je programek, ktery umoznuje pripojeni k Inetu.

> musel odhalit, že používají autentizaci PAP, potom mi to jejich "odborník"
> potvrdil ("jo něco takového tam bude"), do té doby vůbec netušili, na co se jich
> ptám, protože: to ve Windows přece bez problémů funguje.

Mas nekde ten script, at to nemusim vymyslet?
Mozna by to zajimalo i ostatni ...

                                Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.zln.cz, Miroslav_Lednicky na ataraxia.fido.cz

ICQ: 30452115

WWW: http://www.spszl.zln.cz/~lednicky/