mod_czech

arnost arnost na cs.cas.cz
Pondělí Únor 28 15:48:44 CET 2000

Dne Po, 28 úno 2000 jste napsal(a):

> Tak to bude asi pravda. Mimochodem, nedavno mi ukazal Zive dokonce v
> azbuce :)

s tou azbukou a NN to je vubec nejake divne. Netscape mi rika, ze mam pro
iso-8859-5 naistalovan pouze font Old Church Slavonic (ktery tam padnul imho
jen z nedostatku vhodnejiho kodovani, na rustinu se vlastne vubec nehodi), ale
zjevne mu to neprekazi v pomerne normalnim zobrazovani rustiny. Samozrejme az
do chvile, kdy mu chci nastavit nejaky _opravdovy_ rusky rez. Nabidne
pochopitelne Old Ch. S. a nasledne provede ukrok k pravoslavi, (s trochou cviku
se to da cist, ale pomalu se zacinam menit v popa). Reload vse napravi. Kde
ovsem NN vzal onen rez, ve kterem rustinu normalne zobrazuje je mi zahadou.

arnost