mod_czech

Petr Tesarik tesarik na lupa.cz
Pondělí Únor 28 21:58:34 CET 2000

Dne Mon, Feb 28, 2000 at 01:17:23PM +0100, Radek Vybiral napsal(a):
> Uz to nekolikrat zaznelo a ja to porad propaguji, i prestoze ze se dobre
> zbozi propaguje samo :) NECHTE MOD_CZECH UMRIT A POUZIJTE MOD_CSACEK. K
> dostani na www.csacek.cz. Je odzkousen, nemusite se bat kazde nove verze
> Apache, vezmete VSECHNO v RPM formatu, vsechno je v DSO formatu a za pul
> hodiny VSE FUNGUJE.

BTW kdyz mam zdrojove i cilove kodovani stejne, tak mi Csacek
nepridava Content-Type: text/html; charset=xxxx, ale necha tam
dobre posilat cokoli krome us-ascii bez explicitniho uvedeni v
hlavickach, o co se jedna, ze.) Predpokladam, ze to nekde jde
nastavit, ale nemuzu na to prijit, co delam spatne?

s pozdravem,
--
Petr Tesarik
Tel: +420 602 575294            http://www.lupa.cz/