spravce balicku??

Sniper cechjir na hotmail.com
Pondělí Únor 28 15:08:26 CET 2000

*omlouvam se ze jsem uplne ucho ale uz jsem docela zoufaly a nevim jak v
linuxu (RH6.1cz) korektne odinstalovavat ci pridavat programy. Nejde mi o to
aby byly videt v liste KDE ale to by taky nebylo spatny ale spi o to aby o
nich system jako takovej vubec vedel a nenechal me udelat neco nekorektniho.
Kpackage mi hlasi nejake chyby a vubec je nejakej divnej at uz udelam
cokoliv tak zmizi popisky vsech balicku a neudela pak uz nic. No a gnome
package mi zas neukazuje vubec nic. prej je i consolovej prikaz rpm ale ja
si zrusil less a nic z jeho manualu si uz neprectu. poradite mi???
**Druha vec co me trapi je tisk jako takovy protoze mam tiskarnu lexmark
1100 a netusim zda a jak tiskne v linuxu. Jeji vyrobce o tom na svych www
taktne mlci...aby tiskla cesky muzu zacit resit az bude tisknout vubec
nejak:)))
***Jak zmenit ikonky u linku v KDE? je jich tak 100 preddefinovanejch ale ja
chci trebas netscape a ne obecny zubaty kolo...nebo freeamp