spravce balicku??

Mila Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Úterý Únor 29 04:00:53 CET 2000

Za to, ze jste "ucho", se pane Cech (jestli se tak nejmenujete, tak se Vam
predem omlouvam) neomlouvejte, to tady byl kdysi kazdy, ale je tu zvykem
uvadet sve prave jmeno. Pokud ovsem nejste jeden z tech radoby crackeru (viz
setuid). Za otazky se stydet nemusite, kazdy se tu na neco pta.

K dotazum:

>KDE ale to by taky nebylo spatny ale spi o to aby o nich system jako
takovej vubec vedel

Pokud je mate korektne nainstalovane (nejlepe pres spravce balicku), tak je
system musi videt. Zkuste "rpm -qa | grep cast_jmena_balicku" a pokud Vam to
ten balicek vytiskne tak je nainstalovany. Druhou variantou by bylo treba
presmerovani standardniho vystupu do souboru "rpm -qa >
/ce~sta/jmeno_souboru. A tam si pak muzete prohlednou vsechen nainstalovany
"software". Nevim jestli musim psat, ze programy musite instalovat pod
rootem, pokud je nechcete realokovat do domaciho adresare. To same v
kpackage, gnorpm atd. Vice Vam k tomu nereknu. Chtelo by to vice
specifikovat problem. Treba program vypise "Cannot open packages.rpm" atd. V
X Ctrl+Alt+F1.

 a nenechal me udelat neco nekorektniho.
>Kpackage mi hlasi nejake chyby a vubec je nejakej divnej at uz udelam
cokoliv tak zmizi popisky vsech balicku a neudela pak uz nic. No a gnome
package mi zas neukazuje vubec nic. prej je i consolovej prikaz rpm ale ja
si zrusil less a nic z jeho manualu si uz neprectu. poradite mi???
**Druha vec co me trapi je tisk jako takovy protoze mam tiskarnu lexmark
1100 a netusim zda a jak tiskne v linuxu. Jeji vyrobce o tom na svych www
taktne mlci...aby tiskla cesky muzu zacit resit az bude tisknout vubec
nejak:)))
***Jak zmenit ikonky u linku v KDE? je jich tak 100 preddefinovanejch ale ja
chci trebas netscape a ne obecny zubaty kolo...nebo freeamp

Netscape, neni KDE aplikace. "find / -name netscape*"; "cp
/ce~sta/netscape.png /usr/share/icons"

S pozdravem

Mila Kuchta