instalace lilo a 8GB disk

Hroza Pavel pavel.hroza na grupoantolin.es
Úterý Únor 29 10:34:25 CET 2000

priznam se, ze to jsem nezkousel, hledal jsem spise problem v parametrech
boot a root, protoze lilo se odmitne vubec uplne zapsat do boot sektoru
/dev/hda1, proste rekne ze ne, protoze /dev/hda5 je nad 1024. cylindrem.
Nevim, proc se tak chova, jaky je duvod toho, ze se vubec nepokusi
nainstalovat do bootsektoru, ale to je momentalne problem...symlinky by mu
prece vadit nemely (uz jsem to tak (pravda s mensim diskem) pouzival).