mod_czech (fwd)

PER4MANCE, J. Dolecek jdolecek na per4mance.cz
Úterý Únor 29 11:04:45 CET 2000

Dobry den,

Petr Tesarik wrote:
> BTW kdyz mam zdrojove i cilove kodovani stejne, tak mi Csacek
> nepridava Content-Type: text/html; charset=xxxx, ale necha tam
> dobre posilat cokoli krome us-ascii bez explicitniho uvedeni v
> hlavickach, o co se jedna, ze.) Predpokladam, ze to nekde jde
> nastavit, ale nemuzu na to prijit, co delam spatne?

A procpak jste mi o tom nenapsal ? Jeden clovek si mi stezoval,
ze mu pri nejakem testovani CSacek neposlal ten charset, ale
nebyl to schopny zopakovat a ani me se to nepovedlo.

Jaksi nemuzu opravit chyby, o kterych nevim. Pokud je opravdu chyba
v tom co rikate, oprava bude v dalsi verzi CSacku (2.1.4).

S pozdravem

Jaromir Dolecek