Problem s viminfo

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Únor 29 11:27:44 CET 2000

Zdravim,

a omlouvam se za mirny OT.

Uz druhy den marne hledam neco, co jsem opomnel nebo spatne nastavil,
ale porad mi ve vim 5.6 nefunguje viminfo. Respektive funguje jenom
napul. Pamatuje se history, zalozky atd. Jenze pri startu mi to zaboha
nechce umistit kurzor tam, kde byl pri posledni editaci, ackoliv v
souboru ~/viminfo je pozice ocividne ulozena.

Zvlastni je, ze jinde mam rovnez vim 5.6, ovsem z jinych rpm, u ktereho
je option viminfo nastavena automaticky - nenasel jsem, ze by se
nastavovala v nejakem startup skriptu (ani globalnim, ani uzivatelskem).
U te moji nestastne verze to musim delat rucne ve ~/.vimrc.

Vim je samozrejme zkompilovane s +viminfo.

Diky za kazdy tip.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi