mod_czech

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Úterý Únor 29 13:55:25 CET 2000

On Tue, Feb 29, 2000 at 01:35:04PM +0100, Karel Zak - Zakkr wrote:

>  No mozna, ze Radek Vybiral chtel naznacit, ze patch bude vzdy horsi reseni
> nez modul. Ale myslim, ze hadat se nemusite - IMHO je problem v apache,

    Ja vim, a taky jsem tam psal no offence. Doufam, ze se Radek Vybiral
  neurazil. mod_czech je vlastne rozsireni apache o filtry, i kdyz je to
  jenom patch, dobre ze funguje (musi zaklepat). Holt proto neni tak
  jednoduche ho nainstalovat, jako modul rpmkem...

> ktery mel mit bud vice rozhrani pro moduly (nejsem si jist nakolik
> standarni API apache je schopno plnit nejake ciste filtracni pozadavky) a
> nebo a to asi hlavne apache by mel na urovni vlastniho kodu resit pre-kodovani.

    To by mel, mate pravdu. Nebo by apaci meli prevzit mod_czech a dohodnout
  se s autorem na finalni verzi API pro filtrovani vystupu z modulu ;-)

> Dokud tam todle nebude tak je to vzdy o berlickach tech postizenych a ignoraci,
> ze strany vyvojaru. Vzdyt prekodovat uz umi i kdejaka DB tak proc ne httpd?
>
> Komenskeho na amiky :-)
> 							Karel

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl