mod_czech

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Únor 29 14:32:50 CET 2000

On Tue, 29 Feb 2000, Ferdinand Prantl wrote:

>     Ja vim, a taky jsem tam psal no offence. Doufam, ze se Radek Vybiral
>   neurazil. mod_czech je vlastne rozsireni apache o filtry, i kdyz je to
>   jenom patch, dobre ze funguje (musi zaklepat). Holt proto neni tak
>   jednoduche ho nainstalovat, jako modul rpmkem...

Prave o to mi slo. I kdyz to bylo tak trochu vlezle, myslel jsem, ze ty :)
za tim prispevkem jsou dostatecne k tomu, aby to bylo pochopeno jako
NENASILNA propagace.

Sam jsem mod_czech pouzival, ale kdyz vyjde nova verze Apache, je potreba
upravit vsechny potrebne patche. A to me pripadne ponekud neefiktivni.

Pokud jste jeden z tech, co si umi patch upravit, jenom dobre, ale je tu
dost lidi, co chteji JEDNODUSE potrebne veci vzit z RPM, pripadne z DEB a
neprovadet zadne kompilovani a upravovani patchu.

V moji odpovedi se obevuje jednoducha rada k mod_czechu. Pokud si to
neumite upravit na aktualni verzi a neni jiz hotove reseni, tak je daleko
lepsi pouzit jine OVERENE, FUNKCNI a EFEKTIVNI reseni cestiny v Apache
serveru.

R.V.